(این متن مربوط به «صوت شماره ۱۰۷: صفحه ۳۱ تا ۳۲» است و اصلاح الفبای توحید، صفحه‌ 31 در آرشیوهای قدیمی با نام‌های «صوت شماره 107: صفحه‌ 27 تا 36»، «صوت شماره 415: صفحه‌ 31 تا 34» و «صوت شماره 494: صفحه‌ 31 تا 38» نیز ذخیره شده است که گردآورنده به «صوت شماره ۴۹۴» دسترسی نداشت).

121- معرفی حقایق مهدی:

کتاب معجم احادیث امام مهدی، صفحه‌ 259، از امام حسین. «قائِمُ هذِهِ الْامَّةِ هُوَ التَّاسِعُ مِنْ وُلْدی وَ هُوَ صاحِبُ الْغَیبَةِ». امام حسین در معرفی فرزند نهمش فرمود: قائم این امت (اين امت آخرالزمان که شامل دین اسلام می‌شود)، قائمش کسی است که اجازه‌ی قیام دارد، مهدی است و او فرزند من است و او صاحب غیبت است. صاحب غیبت هم به معنای این است كه در پس پرده‌ی غیبت هم که هست، باز صاحب‌الامر است و یا این‌که منظور این است که او خودش هم مثل ما اسیر غیبت است و مصاحبتش پرده‌ی ضخیم فقدان است. «وَ هُوَ الَّذی یقْسَمُ میراثُهُ وَ هُوَ حَی» او کسی است که زنده زنده میراث پدری‌اش تقسیم شده! میراثش یکی همان عنوانش است، ولایتش است و یکی هم حقوق شرعیه است که تحت عنوان سهم امام به ناکجاآباد می‌رود و باعث رنج ایشان می‌شود.

 

122- ظلم‌زدایی از کره‌ی زمین:

کتاب معجم احادیث امام مهدی، صفحه‌ 265، از امام حسین: «يَظهَرُ اللّه قائِمَنا فَيَنتَقِمُ مِنَ الظّالِمينَ» امام حسین فرمود خداوند وقتی‌که امر به ظهور آقا می‌کند، ايشان اولین کارش، مهم‌ترین کارش، اولویت‌دارترین کارش مقابله با ظلم است! با این‌که زمان غیبت مجموعه‌ی پلیدی‌ها و پستی‌ها و بیچارگی‌ها است ولی آن‌چیزی که خیلی برای ایشان مهم است ظلم‌زدایی است!

 

123- مزد پایبندی به اهل‌بیت در زمان غیبت:

کتاب معجم احادیث امام مهدی، صفحه‌ 291، از امام سجاد: «مَنْ ثَبَتَ عَلَى وَلاَيَتِنَا فِي غَيْبَةِ قَائِمِنَا أَعْطَاهُ اَللَّهُ أَجْرَ أَلْفِ شَهِيدٍ مِثْلِ شُهَدَاءِ بَدْرٍ وَ أُحُدٍ». امام سجاد فرمود: هر کس در زمان غیبت عاشق اهل‌بیت باشد و پایبند به انتظار قائم باشد، خداوند اجر و مزد و پاداش هزار شهید را به او می‌دهد، شهیدی که در بدر و احد به شهادت رسیده باشد.