*** این متن مربوط به «صوت شماره ۴۳۲: صفحه ۹۳ تا ۹۴» است و اصلاح الفباي توحيد، صفحه‌ 9۳ در آرشیوهای قدیمی با نام‌های «صوت شماره 432: صفحه 91 تا 94» و «صوت شماره 293: صفحه 85 تا 96» نیز ذخیره شده است. 

272- خدا عروسی را دوست دارد و طلاق را دشمن می‌دارد

کتاب دوره میزان‌الحکمة، جلد 6، باب‌الطلاق، صفحه‌ 481؛ کتاب اصول کافی، جلد 6، صفحه‌ 54، حدیث 3، از امام صادق.

چه خدای خوبی است؛ طرفدار عروسی است! «اِنَّ اللَّه عَزَّوجلَّ يُحِبُّ البَيتَ الَذي فيهِ العُرسُ» خدا دوست دارد خانه‌ای را که در آنجا عروسی برقرار باشد. «وَ يُبغِضُ البيتَ الذي فيهِ الطلاقُ» و از خانه‌ای که در آن طلاق پیدا می‌شود بدش می‌آید. «وَ ما مِن شَيءٍ أَبغَضَ إِلى اللَّهِ عَزَّوجلَّ مِن الطلاقِ» از هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی طلاق خدا بدش نمی‌آید!

273- پیامبر خرج عطریات بیش از غذا می‌کرد

کتاب دوره میزان‌الحکمة، جلد 6، باب‌الطیب، صفحه‌ 515؛ کتاب اصول کافی، جلد 6، صفحه‌ 512، حدیث 18، از امام صادق.

پیامبر خرج عطریات بیش از غذا می‌کرد؛ یعنی یک پیغمبر ژیگول و خوشگل و خوبی داشتیم! پیغمبری که بعداً معرفی می‌شود در اسلامی که بایکوت شده در غدیر، کاملاً منافات دارد! یک رسول خشن، قهار، قسی‌القلب، ولی آن کسی که ما پیدا می‌کنیم (حالا هم چند تا نسخه داریم) نشان می‌دهد چه‌قدر اهل‌حال است پیغمبر! «كَانَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ يُنْفِقُ عَلَى اَلطِّيبِ أَكْثَرَ ما [مِمَّا] يُنْفِقُ عَلَى اَلطَّعَامِ» امام صادق فرمود که: پیغمبر این‌قدر که خرج عطر می‌کرد، خرج غذا نمی‌کرد!