سلام بر همه‌تان.

ان‌شاءالله که این هفته ورق به نفع تمام مستضعفین واقعی برگردد و آن اشک‌هایتان تبدیل به لبخندِ رضایت بشود از گردونه‌ی عمر و خداوند حل‌وفصل کارهایتان را به دست باکفایت امام حسین تسریع کند و دل‌ها را به سمت امام عصر متوجه کند و از این فشارهای پایانه‌ی غیبت بکاهد و فرج را نصیبتان کند که احقاق حقوق اهل‌بیت در فرج است و تثبیت قدم‌های شما در فرج است و اتصال به واقعیت‌های غدیر در فرج است!

ان‌شاءالله امشب که شب تاسوعا است خداوند بال و پری بهتان بدهد که واقعیت‌های ظهور را ببینید و بر اساس «ربِّ أَرِنِي لِيَطْمَئِنَّ قَلْبِي»[1] قلوبتان محکم شود! خداوند ترحم کند بر این اشک‎های ریزان مستضعفین ارض و ترحم کند بر تمام داغ‌هایی که در دل‌های منتظران بوده و ترحم کند بر تمام فریادهایی که از اهل‌بیت برجای مانده در صفحات تاریخ!

سوگند بدهید خدا را به آیه‌ی مبارکه‌ی: «یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ»[2] که خداوند نَفْس مطمئنه به همه‌ی ما بدهد که نَفْس مطمئنه با تحقق در وعده‌های کریمانه‌ی الهی است! خداوند تأثیرات عینی و عملی بدهد از آیه‌ی: «وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطاناً»[3]؛ آن سلطنتی که خداوند برای اهل‌بیت قرار داده، ان‌شاءالله تسریع کند که همان ظهور است، که همان فرج است! به قول امام صادق: «لِكُلِّ اُناسٍ دَولَةٌ يَرقُبونَها». خدا را قسم می‌دهم به آن آیه‌ای که چهل منزل از سر بریده‌ی ابی‌عبدالله شنیده شد: «أَمْ حَسِبْتَ أَنَّ أَصْحابَ الْكَهْفِ وَ الرَّقِيمِ كانُوا مِنْ آياتِنا عَجَباً»[4]، خداوند محقق کند و دل‌های آتش‌گرفته‌ی اهل‌بیت و وفادارانش را شفا بدهد!

ان‌شاءالله که موفق باشید!

[1]– سوره‌ بقره، آیه‌ 260

[2]– سوره‌ فجر، آیه‌ 27

[3]– سوره‌ اسراء، آیه‌ 33

[4]– سوره‌ کهف، آیه‌ 9